Pristatymas

• audrė.lt elektroninė parduotuvė prekes pristato per 2 - 8 darbo dienas (tikslus pristatymo terminas yra nurodomas prie kiekvienos prekės) nuo užsakymo/apmokėjimo momento.

• Jeigu dėl nenumatytų priežasčių užsakymo terminas pasikeičia - klientą apie tai informuosime asmeniškai telefonu arba el. paštu.

• audrė.lt užsakymai pristatomi naudojantis "LPExpress" arba "Omniva" paslaugomis (klientas pasirenka pristatymo būdą užsakymo puslapyje).

• Kiekvienai siuntai priskiriamas unikalus sekimo numeris. Siuntų sekimo informaciją rasite žemiau. Sekimo kodas yra gaunamas į el. paštą tuomet, kai Jūsų siuntą yra išsiųsta.

• Užsakymai gali būti siunčiami ir į užsienio valstybes atskiru susitarimu (kreiptis el. paštu).

Pristatymo kaina

• Per kurjerį (į namus ar biurą) - 5 eur.

• Per "LPExpress" paštomatus - 3 eur.

• Per "Omniva" paštomatus - 3 eur.

Pristatymo būdai

1. Prekės pristatomos į Jūsų pasirinktą "Omniva" terminalą (informacija kaip atsiimti siuntą iš terminalo) arba...

2. Prekės pristatomos tiesiai į Jūsų namus ar biurą "Omniva" kurjerio pagalba.

Siuntos sekimas

Prekės pristatomos į Jūsų pasirinktą "Omniva" paštomatą, arba per "Omniva" kurjerį, t.y. kokį pasirinkote pristatymo būdą.

Į Jūsų nurodytą e-paštą ar tel. numerį gausite siuntos sekimo kodą, kuriuo bet kada galite patikrinti savo siuntos statusą ir kitą su siuntos siuntimu susijusią informaciją.

Svarbu

Jeigu pristatymo metu pastebėjote, kad siuntinys yra pažeistas ar kitaip apgadintas turite teisę jo nepriimti.

Kitu atveju pretenzijos dėl gautų prekių, kurios galimai buvo sugadintos pristatymo metu, gali būti nepriimamos.

Pagalba

Jeigu kilo klausimų dėl prekių pristatymo, grąžinimo ar keitimo - kreipkitės el. paštu: vi7439@hotmail.com arba skambinkite telefonu +370 699 45624.

Visuomet esame pasiruošę jums padėti, kad jums apsipirkti www.audrė.lt e-parduotuvėje būtų kuo maloniau